Proactol LTD

понеделник, 14 януари 2008 г.

ЛЮСИ НОВЕВА: ЗОГРАФСКИ ВИКА РОСИ ПРИ СЕБЕ СИ


Сестрата на Роси Новева - Люси, видяла насън премеждията на сестра си дни преди те да се случат, разказа самата тя. Сънувах г-н Иван Зографски, който дойде при мен и ми каза: "Ако Роси не дойде да се срещнем на 31 декември до 12 часа, ще си тръгна завинаги." Аз го попитах защо, нали сте мъртъв, но той нищо не ми каза. Когато приеха Роси по спешност навръх Нова година, се сетих за тази случка. Най-критичният период, в който сестра ми беше между живота и смъртта, беше точно в 12 часа, разказа Люси.
Седмица преди това пък самата Роси сподели в интервю, че я е страх от смъртта, но напоследък тя я преследва - първо кончината на наставника й, а след това и на нейна първа братовчедка, която се споминала от рак наскоро.
Любимката на милионера Зографски си разби главата и претърпя две операции на мозъка във Военномедицинска академия. Лекарите отвориха черепа й, за да се справят с мозъчния кръвоизлив, и в продължение на дни се бориха за изпадналата в кома Роси. В четвъртък тя бе изписана от болницата и си отиде да се лекува вкъщи.
Както вече съобщихме, предстои трета операция за Новева. Тя вероятно ще бъде в началото на феврури, когато лекарите ще присадят на пациентката си частица от черепа й, която в момента се съхранява при минус 70 градуса в специална камера. В момента на това място от главата си Роси има само кожа.