Proactol LTD

сряда, 19 декември 2007 г.

ПРЕБИЛИ МЕТИН В "НАЙ КЛУБ"


Шампионът от първото издание на конкурса на Слави Трифонов "Танцувай с мен" Метин Енимехмедов е бил зверски пребит в столичното заведение "Най клуб". Преди около месец четирима нападатели нанесли зверски побой на 27-годишния бургазлия в мъжката тоалетна на столичната кръчма. След зверския побой Метин почти изпаднал в безсъзнание, агресорите му избили няколко зъба и му счупили ръката. Метин се сдърпал в тоалетната на "Най клуб" със здрав младеж, който се опитал да го предреди. Онзи директно се нахвърлил върху победителя от конкурса "Танцувай с мен", а в мелето се включили още трима. "Единият затвори вратата на тоалетната, за да не влиза никой, другите ме свалиха на земята и ме ритаха", споделя Метин. Той не е подал жалба срещу нападателите си, въпреки че му се е наложило да посети "Пирогов". През февруари 2007 Метин спечели популярния конкурс за танци "Танцувай с мен", излъчван по Би Ти Ви. Шампионът получи двуместно "ферари 360 Моде-на", но малко по-късно го продаде. След като се сдоби със слава и с пари, Метин се установи за постоянно в София, но очевидно популярността му не е стреснала агресорите.