Proactol LTD

понеделник, 31 март 2008 г.

Маги Желязкова и Меги Дерм се бият в македонски клип


Маги Желязкова и Меги Дерм ще си скубят косите в надпревара коя да спечели сърцето на македонския певец Денис в новия му клип "Трябваш ми", съобщиха от "Стандарт".

Красавиците ще се бият, ще трошат чаши, голи и секси. Двете госпожици са приятелки от много години, но ще са съпернички пред камерите. Денис се прочу в страната си с хита "Побарай ме", а визията на новото видео ще е много провокативна.

Мисис "България 2003" Маги опроверга слуховете, че се развежда със съпруга си Борислав, с когото имат 5-годишен син, адаш на таткото.

"Мъжът ми беше месец и половина в Австралия при наши приятели. Много държеше да пътувам с него, но аз съм програмен директор на ТВ "Здраве" и не мога да отсъствам. И някой веднага прозря раздяла.", каза пред пресата Маги Желязкова.

"Сещам се и кой ги пуска тези слухове, това е една жена, с която се скарах. Нека медиите, като толкова се интересуват от нас, да ни снимат по цял ден, как сме заедно и всичко", допълни ВИП брадърката.

Синът й всеки път я питал кога ще си купят сестричка от магазина.

"Явно вече е време да му "взема" една, че да запуша устите на клюкарите", закани се още красавицата.