Proactol LTD

петък, 9 май 2008 г.

Преслава се била разделила с последния си приятел


Така поне твърди в интервю за списание "Слава" ТВ водещата Мария Игнатова, бившата жена на собственика на Син Сити Петко Димитров, който след раздялата си с нея започна гореща връзка с надарената попфолк певица.
Според ТВ водещата, която доскоро се подвизаваше в "Господари на ефира", Петко и Преслава били прекъснали отношенията си съвсем приятелски. Самата Мария споделя за собствения си брак с него, че не друга жена е причината да се разделят. "Разделихме се по простата причина, че работата и средата му не са моето място. Не успях да свикна с това. Също така, от него дойде едно изискване към мен, за което не съм предполагала Прие желанието ми да почна работа толкова скоро едва ли не като недостатъчна обич към семейството и детето. Искаше да седя в къщи и да сменям памперси, докато той по цял ден и цяла нощ е ангажиран с работата си. Пълен абсурд! Това негово отношение си го обяснявам с факта, че е израстнал в много патриархално семейство – майка му ги е гледала всички, готвила е от сутрин до вечер и така е минал живота й. За него това е нормално. Аз пък съм в другата крайност – с брат ми общо взето сами сме израснали, майка ни е пращала по чужбина да учим, плащала ни е образованието. Започнах да му тровя живота с обаждания от типа: “Къде си, защо не се прибираш, малкият плаче...” В един момент и двамата решихме, че е по-добре да се разделим" - откровена е Мария.