Proactol LTD

петък, 9 януари 2009 г.

Сашо Диков предложи работа на Крум Савов

След като бе скандално отстранен от новите шефове на Нова ТВ, популярният спортен журналист Крум Савов получи предложение за работа от програмния директор на “Канал 3“ - Сашо Диков, директно в ефир.
Предаването на Савов “Спортен свят“ падна от екран в края на миналата година, а в медиите бе разпространено комюнике от новите шефове на MTG България, в което се казва, че той вече няма да работи в нито една от телевзиите им - освен на Нова, те са собствениците и на каналите "Диема".
"Не искат спорт в Нова ТВ, защото ще става женски канал. Аз пък не искам предаването ми да е в "Диема", коментира пред в. "24 часа" Савов. По идея на новите собственици предаването му "Спортен свят" трябвало да бъде преместено именно там.
Савов не избърза с отговора на офертата на Диков, но отговори така: “Винаги съм казвал, че точно така съм си представял най-доброто спортно предаване в България. Аз и ти да водим съвместно и да излагаме мнението си по различни въпроси, независимо дали то е едно и също, или се различаваме“, прададе Sport1.