Proactol LTD

неделя, 28 септември 2008 г.

Емилия: Някаква брадърка си прави реклама на мой гръб


Фолк звездата Емилия остана доста изненадана от натрапената й прилика с биг брадърката Иванина. Русокосата хасковлийка с вид на сексбомба сама разтръби из шоуто, че непрекъснато я бъркали с певицата, което никак не се хареса на Емилия.

"Специално реших да гледам една две серии от риалитито, че да разбера каква е тази уникална прилика. Е, така и не видях такава. И за да не кажат, че съм субективна, Коко също гледа и избухна: ама тая въобще не мяза на теб. Нямам нищо против да си прави пиар на мой гръб, явно затова е влязла там, да гони слава. Фактите обаче, говорят, че единственото общо между нас е, че и двете сме руси", коментира тя пред НТ.

Все пак Емилия призна, че действително е възможно двойничката й да е имала взимане даване с бившия й мъж Краси Гочев, по прякор Бойса.

"Не съм я срещала на живо, но съм чувала от бившия ми съпруг, че май наистина се познават. Може и да са имали нещо помежду си, но аз поне се съмнявам. И да е ставало, е било след раздялата ни".