Proactol LTD

петък, 25 юли 2008 г.

Стоичков: България никога няма да види Световно


„В България ме мразят". Това заяви Христо Стоичков, цитиран от БТА, при представянето на автобиографичната си книга в Мексико.
Носителят на Златната топка за 1994 г. презентира "Ел Очо" (Осмицата) в каталунски ресторант в Мексико Сити, предаде Топспорт.
Най-успелият наш футболист за всички времена заяви пред местните журналисти, че в България му завиждат и че в това отношение много си приличат с местната легенда Уго Санчес.
"Уго е същият като мен - не е пророк в собствената си страна. Така казваме ние в България. Мен ме мразят там, затова реших да живея в Каталуния", каза Стоичков пред привържениците на Барселона и репортерите, които присъстваха при представянето на автобиографията.
Бившият ни национален селекционер бе посрещнат с химна на Барселона, след което раздаде автографи на желаещите върху автобиографичната си книга, която съдържа 135 страници текст и цветни снимки.
"Винаги съм казвал, че 18 години от живота ми минаха в Каталуния, това е повече от половината от живота ми. Предпочитам да живея в Каталуния, защото тя ми даде много", продължи Христо. "Футболът все някога свършва, но аз имам много приятели. България никаго вече няма да играе на Мондиал, може би само за ветерани", каза още Стоичков.