Proactol LTD

вторник, 29 април 2008 г.

Пострадалият при побоя от Стоичков фотограф ще съди Камата


Фотографът на "168 часа" Любомир Асенов обмисля да съди футболната ни легенда Христо Стоичков пред испански съд за нанесения му побой в събота вечерта.

Припомняме - тогава бившият национален селекционер изнесе поредната си "буйна балканска проява", след като отупа фоторепортера и свой сънародник насред известен ресторант в Барселона.

Провинението на Асенов, който вечерял заедно със съпругата си в заведението, било, че се опитал да снима Стоичков. Фотографът бил командирован в Барселона за старта от Формула 1, но като видял легендата ни, решил, че ще е добре да заснеме няколко кадъра.

След като напуснал заведението обаче, бил настигнат от Камата и получил директен удар в устата. Явно това не се видяло достатъчно на Стоичков и след като Асенов паднал на земята, се опитал да го ритне и в главата. Попречила му бременната съпруга на пострадалия, която отнесла и няколко типични "майни".

След инцидента фоторепортерът е бил приет в болница, където лекарите са установили леки наранявания по лицето. Самият Стоичков предвидливо е изключил мобилния си телефон и нетипично за себе си "мълчи като риба".

Пред "Топспорт" Асенов коментира, че е бил нападнат в гръб при инцидента и, че по принцип не е човек, който обича физическата саморазправа.

"Аз не съм човек, който обича да се бие. Ако исках, щях да му махна главата още на улицата, със сигурност няма да ми е трудно, достатъчно едър човек съм. Не проумявам защо Христо Стоичков ме нападна в гръб, такова чудо не съм виждал", коментира той.